Co należy wiedzieć o firmie House?
House to polska marka odzieżowa, która swoim asortymentem skierowana jest przede wszystkim do młodzieży szkolnej i studenckiej. Jest to jedna ze znanych marek posiadanych przez gdańskie przedsiębiorstwo LPP S.A., które jest jednym z gigantów branży odzieżowej.
Historia marki House
Historia marki House rozpoczyna się w 1997 roku. Powstała ona jako marka należąca do przedsiębiorstwa Artman S.A., które miało swoją siedzibę w Krakowie. Początkowo Artman funkcjonował w charakterze hurtowni, oferując odzież pochodzącą od innych producentów. Marka wtedy nosiła nazwę House of Colours, a jej asortyment był przeznaczony głównie dla osób w wieku od 18 do 30 lat.
Pierwsza kolekcja marki pod nazwą House of Colours zadebiutowała na rynku w 1998 roku. Zainteresowanie klientów tym, co oferowała House of Colours, skłoniło zarząd Artman S.A. do dalszych działań. W 2001 roku podjęto decyzję o otwarciu własnej sieci sklepów. Przez kolejne dwa lata liczba sklepów wzrosła do pięćdziesięciu jeden firmowych oraz dwudziestu sześciu franczyzowych. Podjęto również decyzję o zmianie celebrytatu marki, skupiając się na grupie wiekowej 15-25 lat. Wraz z tą zmianą zdecydowano się skrócić nazwę do obecnej formy – House.
Rozwój marki przyniósł kolejne zmiany. W 2004 roku przedsiębiorstwo Artman zostało przekształcone w spółkę akcyjną, która weszła na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2009 roku firma zdecydowała się zakończyć działalność, ale marka House została przejęta przez LPP S.A. Zmiana ta przyniosła jeszcze większy rozwój marki, która w szybkim czasie rozrosła się do 165 sklepów w Polsce oraz 110 za granicą.
Oferta House – co oferuje marka?
Kolekcje modowej marki House dedykowane są młodzieży w wieku od 13 do 25 lat. W ofercie znajdziemy szeroki asortyment ubrań. Dla kobiet firma przygotowała wiele atrakcyjnych propozycji: od spódnic House, przez buty House, torebki House, t-shirty, a na sukienkach i kurtkach House kończąc. Bogaty asortyment marki House sprawia, że każda młoda kobieta z pewnością znajdzie coś dla siebie.
Przez cały rok marka House prezentuje swoje nowe kolekcje. Pojawiają się one dwa razy w roku, dla sezonów wiosna-lato oraz jesień-zima. Kampanie House są zawsze pełne energii i młodzieżowego charakteru, a chwytliwe hasła, często w języku angielskim, dodają im blasku. Przykładowe hasła z poprzednich kampanii to „Gangsta in da House”, „Freezestyle”, „Clothes Talk” czy „All eyes on you”.
Oprócz atrakcyjnych cen, ubrania marki House charakteryzują się doskonałą jakością. Materiały, z których są wykonane, są trwałe i dobrze układają się na ciele. Przy zakupach w House konsumenci nie muszą wybierać między ceną a jakością – otrzymują produkt, który łączy w sobie oba te aspekty. Możliwość dokonywania zakupów zarówno przez internet, jak i w sklepach stacjonarnych, pozwala na komfortowe i łatwe zakupy. Szeroka siatka salonów House pozwala na zrobienie zakupów niemal w każdym większym polskim mieście. Warto więc zapoznać się z ofertą marki House i odkryć jej zalety.